Ahad, 18 November 2012

Bersiar-siar di Nusajaya

Semasa di dalam Pingu place.
Nasib baik sempat bergambar dengan Pingu.
Comel sangat Pingu ni...

Saya, Abang dan Ameel bergambar dengan Thomas.
Tutt..Tutt..Tutt...
Thomas And Friends.


Ini ialah Ballerina yang sangat comel.
Ia pandai menari..
Cantik dan Cute...


Saya tak dapat masuk ke dalam Hello Kitty.
So, sempat bergambar di luar je..
Huhu... sedihnya.
Tapi, ayah kata lain kali kita pergi lagi. Yeay!
Cantik dan Kreatif sangat replika atau gambar di belakang saya ni..
HELLO KITTY!
Cuti hujung minggu yang sangat menyeronokkan.
Ibu saya pergi berjalan di Batam.
Saya, ayah, abang dan adik pun berjalan juga..
Tujuannya, merehatkan minda sebelum menghadapi peperiksaan SDEA.
Harap dapat berjalan dengan lancar dan dapat menjawab semua soalan dengan jawapan yang paling tepat.
Amin...
Sekian, terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan